Renovering av förråd

När jag väl får en idé så vill jag oftast alltid genomföra det nu, idag, imorgon eller allra helst igår. Nu vill jag renovera och fixa i förrådet i vår hall. Jag är så trött på den inredning som är där just nu, man får inte plats med mycket alls. Så jag har under ett par dagar funderat ut hur vi skulle kunna ha det för att få mer plats för saker och ting. Och idag så fick jag äntligen fått svaret på min fråga! Och jag tror att det kommer bli så himla bra! Lite ny vit färg på väggarna, nytt ljust klickgolv och ett riktigt bra hyllsystem kommer att bli toppen. Men nu måste jag bara övertala Tobbe att vi ska fixa det NU och inte längre fram! Och då är det tack och lov att IKEA finns. Något liknande som bilden nedan visar kommer det att bli, bra med väggskenor så man kan sätta hyllor och hängare precis så som vi vill ha det.
 
 
Bildkälla


Mamma

Är det klart om 3 veckor??

2013-02-20 / 08:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0