Nya skor

 
Jag fick ett presentkort på Åhlens här om veckan. I helgen tog jag en sväng in i affären, i jakt på något fint att ha på sig i klädväg under helgen tjejerna kommer hit och hälsar på ♥ Men jag hittade ingenting. Men så fastnade mina ögon på dessa skor, har länge velat ha ett par boots. Och nu fann jag äntligen ett par, på rea! Ännu bättre är det att det bara var min storlek som fanns kvar! Kändes lite som ödet då. Jag tycker om att de är tillräckligt fina för fest men även enkla för att använda på vardagarna.


Mamma

Snygga,men va höga!! Var har länken till Malin F. tagit vägen. Jag vill hållla lite koll på henne oxå......

Svar: Mamma, det finns skor med mycket högre klack!
Vet inte vart länken tagit vägen :S
kaiisa

2013-02-06 / 11:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0