Dansa hela natten lång

 
På fredag kommer tjejerna hit, och vi startar helgen med en riktig utgång! Malin fyller snart 25 år och det måste ju firas! Idag sprang jag runt på Frölunda Torg för att hitta något att ha i klädväg, och hittade denna klänning på slutrea så fick den för under 100 kr. Sådana fynd tycker jag om. Jag ska även ha mina nya skor och min nya lilla partyväska. Visst ser min outfit lite väl svart ut, men det är det jag trivs bäst i och jag får piffa till det lite med smycken och smink. Längtar så tills det ska bli fredag!


Storasyster

Vilken snygg klänning! Vart hittade du den?

Svar: På cassels, fast märket är only så finns nog på veromoda :)
kaiisa

2013-02-13 / 19:20:40
Mamma

På Cassels........!?

Svar: Japp! ;)
kaiisa

2013-02-18 / 08:23:47
Storasyster

På cassels?? Det hade jag inte gissat på.....

2013-02-20 / 20:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0