Älgstek till middag

Just nu har vi en älgstek som står och puttrar ute i köket. Mumsfilibaba!
 
Jag måste börja lära mig att göra sådana här "avancerade" rätter utav viltkött också nu när jag snart både har en jägare till pappa och sambo. Det ska bli spännade att se om jag lyckas få till det i mammas smaknivå, men jag är ytterst tveksam. Det behövs nog övas ett par år. Men det blir nog gott vilket fall som helst :)
 


Anonym

De blir nog kanon gott älskling. Du är duktig=)

2013-02-23 / 16:40:58
M A T I L D A ♥

sv. Kommer inte ihåg vad affären heter men köpte dom på Freeport i kungsbacka! :)

super gott var det med ;)
KRAM

Svar: Okej tack för svar!Jag får åka dit och kika någon gång :)
kaiisa

2013-02-23 / 19:27:20
BLOGG: http://matildaddahlberg.blogg.se
Mamma

Det blir nog bra....

2013-02-25 / 08:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0