Jag klarade det galant

Dagens redovisning gick bra tack och lov! Trots hes hals, snuvig näsa och en förbaskad irriterad rethosta! Men så skönt är det att det är över nu iaf. Jag gjorde redovisningen först av alla. Jag brukar vilja vara först ut på sådant, så man får det gjort och man slipper känna pressen över alla andras bra redovisningar innan. Då blir det tänktet att gjort är gjort. Men det gick bra som sagt. Imorgon börjar nästa kurs, detta rullar på i rasande fart, fjärde kursen nu ju. Nästa kurs går ut på språk och kommunikation, vi ska läsa några barnböcker och analysera samt göra en fördjupning i hur en planering kan gå till. Börjar redan 8.15 imorgon med introduktion. Därefter blir det två föreläsningar efter varandra. Slutar 15.00 så det blir en lång dag i föreläsningssalen. Ska bli spännade hur det går med min rethosta ^^


Mamma

Visste väl att du skulle klara det bra..!

2013-12-07 / 09:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0