Bio: Hobbit 2 Smaugs ödemark

Idag har det varit en lååång dag. Åkte hemifrån vid halv nio och kom hem för cirka en halvtimme sen. Först skola hela dagen och sedan 3 timmars bio på det.

Efter skolan så mötte jag upp Sabina för att gå på bio tillsammans. Det var ett tag sen vi sågs så det var så kul och trevligt att få uppdatera varandra om vad som hänt sen sist. Vi såg Hobbit del två i 3D. Stundtals blev jag snurrig av 3D effekterna så jag fick ta av glasögonen. Så för min skull så går jag hellre på "vanlig" film. Ruskigt bra film och man satt som på nålar hela tiden. Smälte i stolen när man fick se Orlando Bloom som Legolas igen, min tonårs"kärlek". Åh! När filmen tog slut så var det flera stycken som sa "nej!" Haha! Så kan de ju inte sluta en film och låta en vänta i ett år? Alldeles för spännande! Rekommenderar filmen STARKT! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0