Tre veckors semester

Vi hade det, som jag sagt i tidigare inlägg, riktigt bra under vår vistelse hemma ute på landet. Här kommer en bildbomb på lite vi har gjort :)
 
De första dagarna var vi kattvakt till grannens katter, varav tre utav de var små fyra veckors kattungar. Två vita som man inte kunde se någon skillnad på alls och en "grävling". SÅ SÖTA!
 
 
Vi tog en hel dag hemma hos Jocke med familj. Där vi busade massa med Elli, Tobbe hade så kul på Ellis lilla crosscykel att han nog gärna vill ha en egen ;)
 
Svärisarna kom upp en helg för att umgås tillsammans med oss. Vi hade det riktigt trevligt tillsammans och självklart så visade jag upp lite delar utav Örebro för dom. Känns så skönt att våra föräldrar kommer så pass bra överens :)
 
Vi åkte till Stockholm tillsammans hela familjen och övernattade en natt. Ett självklart stopp var ju såklart Gröna Lund! Jag har aldrig varit där och det var kul att se. Men herregud vad mycket folk! 75 minuters kö till vissa attraktioner, är så glad att jag inte köpte något åkband. Men barnen hade det kul iaf :)
 
Andra dagen i Stockholm blev det lite sightseeing och shopping i city innan det var dags att ta tåget hem till landet igen. Och som det var så skönt att komma dit igen, stressen i Stockholm är inte att leka med!
 
Årets varmaste dag var det antikloppis i Askersund som jag, mamma och syster åkte på. Så varmt men så kul! Fanns så himla mycket härliga antika saker jag gärna hade velat köpa men har inge plats för saker och ting här hemma. Snacka om vad jag kommer shoppa loss där när vi äntligen får köpa vårt drömhus!
 
Men för det mesta tog vi det bara lugnt hemma på landet :) Nu är vi laddad med massa ny energi för att återgå till jobb och skola till hösten!


Mamma

Ja, det var härliga veckor!!!

2013-08-10 / 10:11:38
kusin M

Ha,ha, Julia känner man ju igen, armarna upp innan karusellen ens startat!

Svar: haha precis ;)
kaiisa

2013-08-12 / 21:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0