Mer handskrivna vykort till folket!

Alla som jag känner som ska åka utomlands tjatar jag oftast sönder att de ska skicka vykort till mig. Jag vet inte varför men det är tydligen någon grej som jag börjat "samlat" på. Tycker det är så kul att få ett vykort på posten. Och det har blivit en del genom åren, en del går tillbaka till början av högstadiet! Fast ja, då fanns det ju inte direkt mail eller facebook man kunde uppdatera en med. Som sagt, det har blivit några stycken i min "samling". Några långväga vykort från t.ex USA och Australien men även från Norrland och Norge fast de flesta kommer ifrån Gran Canaria :)
 
En utav högarna med vykort här hemma.
Jag kan väl inte vara den enda som tycker det är kul med vykort på posten? Eller...? :P


Malin Aurora

Åh vykort alltså<3

Svar: Ja verkligen! Det bästa att få i postväg ;)
kaiisa

2013-09-07 / 11:50:19
BLOGG: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0