Kändisar på vagnen

En helt vanlig regnig torsdagseftermiddag och jag kliver på spårvagnen på väg hemåt efter att ha spenderat ett par timmar med Sofia inne i stan. Vi fikade, åt tacosbuffé och tog en glass och snackade en massa. Vi kommer riktigt bra överens och det känns så kul! Vi kommer bli bra vänner :)
Men åter till spårvagnen på väg hem, jag kliver på och får syn på ett stort gäng med karlar och ser att en utav dom är Josef Fares! Skickar sms till Sofia och berättar det varav hon svarar att Alexander Skarsgård också var med i det gänget. Och det var han fick jag se sen! STARSTRUCKED! Jag satt hela resan och försökte få till ett par bra smygbilder men resultatet blev lite sisådär som ni ser här nedan ;) Men hellre en suddig bild än ingen bild alls!
 
 


Anonym

Alltså lika kul att jag tycker detta e så spännande att jag berättar det vid lunchbordet på jobbet. Märkte då att du och jag nog e lite mer kändiskåta än resterade vanliga dödliga :P men ingen slår ju dig sötis <3

Svar: Hahaha ;P
kaiisa

2013-08-10 / 17:50:57
Anonym

Från Sandra by the way :D

2013-08-10 / 17:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0