Första dagen på 3,5 år avklarad

*puh* Kom hem från skolan för ett tag sen och slängde i mig lite mat för att få igång energin igen, den var så låg. Men det har varit en lång dag med otroligt mycket information. Känner mig så förvirrad men det ska man nog göra den första dagen på universitetet. Och jag var nog inte den enda! Kör på inställningen "allting löser sig". Imorgon är det kursstart på riktigt, idag var det mest information av allt. Känner mig väldigt taggad faktiskt! Detta ska nog bli bra och passar mig bra :)
 
Nu måste man bara komma in i det där med att plugga igen när man kommer hem från skolan också. Inte bara slinka ner i soffan och slappa resten av kvällen. Jag har stor lust med att bara kolla på tv resten av kvällen idag, men ska bara fixa lite med kurslitteraturen först innan det, sedan tar jag kväller.
Och för att underlätta det här med pluggandet hemma så har jag gjort iordning vårt köksbord till ett temporärt skrivbord ;) Men Tobbe vet inte om det än hehe.
 
 


Mamma

Ha, det är bara att köra på i lagom takt så klarar du nog av dom här 3,5 åren.

2013-08-29 / 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0