85 minuters promenad med podcast

Egentligen så hade jag bokat in ett indoor walking pass imorse men jag vaknade med huvudvärk och kände mig allmänt hängig så avbokade det passet. Så istället gav jag mig ut på en promenad på förmiddagen, och jag har börjat med att lyssna på podcast istället för på musik när jag är ute och går. Så mycket roligare och tiden bara flyger iväg. Idag lyssnade jag på två avsnitt utav Isabels och Rebeccas podcast och det hela slutade med att jag var ute och gick i 85 minuter! Det brukar sällan hända när jag lyssnar på musik, för det blir för tråkigt. Iofs så gick jag in på Hemmakväll för de har ju att man får låna en gratis hyrfilm varje måndag också. Perfekt för en nybliven fattig student ;) Men ändå!  Skönt med promenad, får bara hoppas att den där allmänna hängiga känslan ger sig snart också..
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0