Work it

Träningen har varit lite låg de senaste två veckorna, detta på grund av det nya jobbet och alla de nya rutinerna. Men nu när man kommit in i de nya rutinerna så ska jag komma igång med träningen ordentligt igen också!
Så idag efter jobbet blev det en joggingtur! Förut har det mest blivit powerwalks med lite inslag av jogging men nu så joggade jag nästintill hela sträckan (ca 4 km), stannade och gick två gånger och då max 100 meter tillsammans. Sen så är det en hel del jobbiga backar här också. Om man ska jämföra backarna här i spåren med backarna i Venaspåret i Örebro, där jag tidigare joggade när jag bodde där, så skulle jag inte kalla de för backar utan mer för gupp nu. Så ja, jag är nöjd med dagens prestation :) Det blev även lite övningar här hemma när jag kom hem.
Nästa träning blir antingen imorgon redan med en till joggingrunda, annars tar jag gymmet på fredagkväll!
 
Tidigare idag i motionsspåret


Mamma

Hurtbulle!!!

2013-04-17 / 11:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0