Välkommen helgen, du har varit efterlängtad!

Då var det fredagkväll igen. Den här veckan har varit fylld med väldigt mycket jobb, både på det nya och det gamla, så det ska bli extra skönt med helg nu och lite ledig tid innan det är dags för en ny jobbvecka. Riktigt jobbigt var det att gå upp imorse då jag hade drömt om fredagen och hur den dagen gick under natten, så när jag vaknade av att klockan ringde så var jag riktigt förvirrad då jag trodde det var lördag. Men bara man kommer upp och kommer iväg så brukar det rulla på bra sen resten utav dagen. Men ikväll är det extra lugnt här hemma med tacos till middag, let's dance på tvn, onepiece och ligga nedsjunken i soffan. Skillnad blir det imorgon kväll då det blir vin, festsmink, partykläder och dans med lite jobbarkompisar.
 
Bilden har inga kopplingar till inlägget men han är ju sååå söööööt så han måste visas upp. Han blir alltid så glad när jag kommer och följer efter mig hela tiden och vill alltid att jag ska klappa han. 
 


Mamma

Vilken söt hund!

Svar: Han är supersöt! Fast självklart inte lika söt som Bozz ;)
kaiisa

2013-04-22 / 09:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0