Sikken lördagskväll!

Oj oj vilken kväll det blev igår! Den var verkligen så himla kul och jag skrattade, pratade och dansade jättemycket under kvällens och nattens gång. Från och med nu så ska jag bara gå ut i de ballerinaskorna som jag hade på mig igår, fick inte ont i fötterna överhuvudtaget!
Kvällen började hemma hos en arbetskollega där det blev mycket snack och trevligheter. Runt tolvtiden hoppade vi på spårvagnen och åkte in till stan och gick till Gretas här i Göteborg. Helt lagom mycket folk och helt okej musik på dansgolvet. Där var vi kvar till strax efter tre, där efter blev det en snabb matbit innan jag hoppade på spårvagnen och åkte hem igen. Kom hem strax innan halv fem, är helt fascinerad över hur jag orkade vara ute så länge? Men det var kul att träffa arbetskollegorna utanför jobbet också :) Detta kommer vi nog att göra om snart igen!
 


Mamma

Det var inte illa.."pensionären" uppe till halv fem!!!!

Svar: Nej jag vet! Jag är helt chockad över hur jag orkade!
kaiisa

2013-04-22 / 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0