Påskhelgen 2013

Och då var det bara ett par timmar kvar av påsken för detta år. Och min påsk har varit trevlig, vi firade den i Örebro tillsammans med hela min familj. Vi åkte upp i torsdagskväll, direkt efter jobbet. Och när vi kom fram så var det nästan bara att gå och lägga sig på en gång.
I fredags så åkte vi in till stan en snabbis för att träffa Malin och Marcus, de bjöd på räkmacka ananaspaj. Båda två var riktigt mumsiga! Sedan var vi bara hemma på landet resten av dagen och njöt av lite tacos på kvällen.
På självaste påskafton var det full rulle hemma med en massa mat, godis och bus. Det blev även till att gå påskarunda hos grannarna med barnen och en picknick i skogen. Dagen började tidigt och slutade sent, men det är precis så det ska vara tillsammans med familjen.
 
Jag gjorde fina äggmålningar av oss alla i familjen, även Bozz fick bli avmålad på ett ägg.
 
 
Vi åkte hem igår redan då men innan vi åkte så hann vi sitta ute i solen och suga i oss en massa Dvitamin. Bozz hoppade upp och satte sig i mitt knä.
 
Anledningen till att vi åkte hem igår redan är för att Tobbe har jobbat idag, och jag har "jobbat" här hemma med att tvättat tvätt och städat igenom lägenheten lite snabbt. Resten av veckan är full av jobb och helgen blir kort för min del då jag ska göra högskoleprovet på lördag och det tar hela dagen så skönt att få lite gjort idag :)


Mamma

Ja, det var en härlig helg!

2013-04-03 / 07:52:34
kusin M

Men vilket ägg är Bozz?

Svar: Ser du inte han? Han sitter i den bakre raden! ;)
kaiisa

2013-04-03 / 09:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0