Nytt jobb och restaurangbesök!

Ja, äntligen får man ta och säga!
Det känns så himla fantastiskt bra med nytt jobb! Jag tror att detta kommer bli kanon, har mycket att lära mig bara men bara jag kommer in i det så kommer det att rulla på riktigt bra. Jag börjar redan på måndag, så kommer jobba deltid både på det nya stället och deltid på det jag har nu tills min uppsägningstid går ut och då börjar jag på heltid på det nya! Så jag kommer ha fullt upp! Men jag är så taggad att jag nästan spricker! :D
 
 
För att fira detta så gick jag och Tobbe ut på restaurang igår, vi gick till Texas Longhorn på Linnégatan. Varken jag eller Tobbe hade ätit där förut, men vi har hört från olika håll att det var riktigt gott och bra. Visst var det gott, men kanske inte riktigt så där superduper bra som det bör vara för deras priser tycker jag. Men helt ok, mätta blev vi i alla fall och vi kommer säkerligen att gå dit någon mer gång.


Storasyster

Åhhh, vad roligt att du fick jobbet! Det är du värd :)

Svar: tack!
kaiisa

2013-04-06 / 19:45:38
Mamma

Grattis till nya jobbet!

2013-04-08 / 07:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0