Mitt i veckan

Tre dagar avklarade, två kvar. Sedan tar jag helg och då kommer jag sova ut! De senaste dagarna när klockan har ringt på morgonen så varken vill jag inte och kan knappt kliva upp. Jag vill inte ha det så, vill hoppa upp. Jaja, kämpa på. Två dagar kvar som sagt!
 
 
Åååh jag är så himla trött på mitt hår! Det måste klippas och färgas. Jag kommer i alla fall att klippa av en hel del på längden. Men i ena stunden vill jag klippa lugg för att det är så fint, men i andra stunden så vill jag inte. Det är ju lite jobb med styling med den som krävs nästan varje dag. Jag får ta ett snack med min frissa och får ta det stora beslutet när jag väl sitter i frisörstolen. Ska försöka boka tid imorgon!


Mamma

Du var fin i luggen som du hade ett tag. jag har mer lugg nu än jag brukar, tjockare och lite längre. Det är roligt att ändra frisyren, även om det bara var en liten förändring.

2013-04-25 / 09:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0