Äntligen, Gyllene Tider!

Trots att det är grått, trist och kallt ute så sitter jag här inne med värsta sommarkänslorna just nu! Detta beror på att jag och Tobbe precis har bokat biljetter för att gå och titta på Gyllene tider nu i sommar här i Göteborg. Om det inte ger en sommarkänslor, ja då finns det nog inget annat som gör det heller... Jag har flera gånger ångrat att jag inte gick under deras turné som var under 2003, 2004? Men nu så ska jag äntligen få gå och sjunga mig hes! :D Och det ska bli så kul! :D
 
 
Bildkälla


Malin Kååå

Jag ska gå här i Örebro :D Men de verkar ha släppt nån ny skiva. De låtarna kan de isåfall skippa tycker jag!

Svar: Vad kul! :)
kaiisa

2013-04-26 / 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0